Logo do druku

Zrobimy wszystko żeby Twój projekt zabłysnął

Aktualności

  • Z cyklu "czwartkowe ciekawostki z rynku".

     

    Miło nam poinformować, że magazyn e-Profit otrzymał wyróżnienie specjalne w ogólnopolskim konkursie "Siła promocji - siła projektu" organizowanym przez firmę Smartlink oraz Ministerstwo Rozwoju Regionalnego. Jury doceniło wkład, jaki magazyn wydawany przez InQbe wnosi w rozwój branży startupowej w Polsce.

    Pamiętacie piosenkę Bitsy Boys „Internety robię”, która szybko stała się flagowym utworem sceny startupowej w Polsce? W najnowszym e-Proficie znajdziecie obszerny wywiad z Bitsy Boys, gdzie dogłębnie analizujemy niektóre wersy tego hitu. Okazuje się, że z piosenki robionej na wesoło można wyciągnąć kilka bardzo ważnych wskazówek i rad biznesowych.

    Nie ma się co oszukiwać, święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. Polacy, nie przejmując się kryzysem, chętnie kupują świąteczne prezenty i planują wydać w tym roku nawet 1000 zł na Święta, w tym na podarunki i przygotowania – tak wynika z najnowszego raportu Ceneo.pl. Najwięcej z nas (53,8%) prezenty świąteczne kupuje na tydzień/dwa tygodnie przed świętami. Aż 29% planuje, że wydatki na prezenty nie przekroczą 350 zł, a tylko 3,8% planuje wydać ponad 1000 zł. Licząc wydatki na całe święta aż 31% z nas ma zamiar wydać czterocyfrową kwotę.  

    Wystartowało największe w Polsce i jedno z największych w Europie ciągłe badanie widowni telewizyjnej.  Atmedia, we współpracy z UPC i Nielsen Audience Measurement, dzień po dniu, minuta po minucie, śledzą  zachowania 12 tys. odbiorców płatnej telewizji. Wielkość próby, trzykrotnie większa niż w ogólnorynkowym badaniu telewizji, pozwala na analizę oglądalności nawet wąsko zdefiniowanych grupach celowych. Jest to pierwsze takie źródło informacji dla nadawców sprofilowanych kanałów (głównie stacji tematycznych) i reklamodawców, którzy adresują oferty do ściśle sprecyzowanych grup konsumentów.

    W sieci wystartował  projekt kolejnej spółki ze stajni IQ Partners - VIPMedica Club. Jest to jedyna w Europie platforma zakupowa dedykowana lekarzom i stomatologom. Dzięki VIPMedica zakup sprzętu medycznego, wycieczki zagranicznej, samochodu czy nieruchomości w centrum miasta poniżej ceny rynkowej jest możliwy „dzięki jednemu kliknięciu myszką”.  Pod adresem www.VIPMedicaClub.pl lekarze i stomatolodzy mają bezpłatny dostęp do tysięcy specjalnie wyselekcjonowanych ofert produktów i usług ze wszystkich sektorów rynku. Więcej o projekcie: http://www.youtube.com/watch?v=13bIHjnQzbw

    Polecamy ciekawy artykuł dotyczący silnika gamifikacyjnego stworzonego przez spółkę Any7 http://www.gryfikacja.pl/index.php/2012/11/snowball-czyli-polacy-nie-gesi-swoj-silnik-gryfikacyjny-maja/

    Jutro spółka Digital Broadcast przeprowadzi transmisję online z konferencji poświęconej bezpieczeństwu energetycznemu Polski do roku 2050. Niby daleka perspektywa, ale temat … gorący http://www.mg.gov.pl/Bezpieczenstwo+gospodarcze/Gospodarka+niskoemisyjna/Spoleczna+Rada+do+spraw+Rozwoju+Gospodarki+Niskoemisyjnej
    dodano: 13.12.2012 r. 11:53